دانلود آهنگ به من نگاه کن از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۳۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به من نگاه کن از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه به من نگاه کن از آلبوم بگو سیب پویا بیاتی

Pouya Bayati Be-Man-Rahm-Kon mp3 , Begoo Sib album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.67 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به من نگاه کن از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به من نگاه کن از پویا بیاتی"

 

نمیخوای صداتو کسی بشنوه
داری با خودت درد و دل میکنی
چه زجراوره این که فکر میکنم
هین روزا دستامو ول میکنی
الان چند روزه که قهری باهام
خندیدنت اذیتم میکنه
سرحرفو واکن کنارم بشین
سکوت تو ناراحتم میکنه
یه چیزی بگو پس چرا ساکتی
بگوکه هنوزم دلت بامنه
بزار فکر کنم وقتی تنها میشم
دلت شور تنهاییمو میزنه
یه چیزی بگو بغضمو نشکنه
بگو که نمیتونی ترکم کنی
برای من و تو جدایی نبود
قسم خورده بودی که ترکم کنی
به من رحم کن من دلم نازکه
به حدی که با گریه عاشق شدم
تو هر جای دنیا بری شک نکن
باید باز برگری پیش خودم
به جایی رسیدم که حس میکنم
نفس نکشیدن برام سخت نیست
تو اونقدروابسته بودی به من
که جز من کسی با تو خوشبخت نیست
یه چیزی بگو پس چرا ساکتی
بگوکه هنوزم دلت بامنه
بزار فکر کنم وقتی تنها میشم
دلت شور تنهاییمو میزنه
یه چیزی بگو بغضمو نشکنه
بگو که نمیتونی ترکم کنی
قرار من و تو جدایی نبود
قسم خورده بودی که ترکم کنی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به من نگاه کن پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ به من نگاه کن، متن آهنگ به من نگاه کن پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی