دانلود آهنگ چشم به راه از پویا بیاتی
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چشم به راه از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه چشم به راه از آلبوم خاطر خواه پویا بیاتی

Pouya Bayati Cheshm-Be rah mp3 , Khater Khah album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.06 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ چشم به راه از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چشم به راه از پویا بیاتی"

 

نیستی و باز خودمو بی تو تصور می کنم
جای خالیتو رو با گریه هام پر می کنم
نیستی و ثانیهها زخم زبونم می زنند
تیر طعنه هاشون رو بهاستخونم می زنند به استخونم می زنند
نیستی وپریشونم نیستی و درو و داغونم
نیستی و جمعه هایبی تو اسیر زندونم
نیستی و جمعه های بی تواسیر زندونم
نیستی و پریشونم
با یه شاخهگل نرگس سر راهت می شینم
به خودم وعده دادم یهروز شما رو می بینم
عاشقات منتظرن تو بهترینجمعه بیای
به دلم برات شده شاید همین جمعهبیای
به دلم برات شده شاید همین جمعهبیای
شاید این جمعه بیایدشاید
خودمو تو سینه آرزو ها جا می زارم
تورو با این دل تنها شده تنها می زارم
دستموبگیر دارم می میرم از بی نفسی
پس کدوم جمعهکدوم جمعه به دادم می رسی
پس کدوم جمعه کدوم جمعهبه دادم می رسی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ چشم به راه پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ چشم به راه، متن آهنگ چشم به راه پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی