دانلود آهنگ اشتباهی از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اشتباهی از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه اشتباهی از آلبوم آدمه و نفسش پویا بیاتی

Pouya Bayati Eshtebahi mp3 , Adame Va Nafasesh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.4 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اشتباهی از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اشتباهی از پویا بیاتی"

 

بذار هیچی نگن اون چشمای خیس همه حرفا آخه گفتنی نیست

من خودم خوب میدونم عزیزم تو برو که من اشتباه تو بودم

برو تا همیشه پاییز نباشه بذار این غرق غم انگیز نباشه

برو با اینکه دلم می خواد نگه دارم تو رو با تموم وجودم

اشتباهی منو عاشقت کردی فکر نکن واسه ی آدم آسونه

رو دلم اینقدر ضرب کاری بود تا ابد جای زخم تو میمونه

مال من نیستی تو با کی همدردی اشتباهی منو عاشقت کردی

همین الان برو فکر نکن گیری برو وقتی که همین روزا میری

نبینم حالتو اینقدر آشفته عزیزم اتفاقه خب می افته

اشتباهی منو عاشقت کردی فکر نکن واسه ی آدم آسونه

رو دلم اینقدر ضرب کاری بود تا ابد جای زخم تو میمونه

مال من نیستی تو با کی همدردی اشتباهی منو عاشقت کردی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اشتباهی پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ اشتباهی، متن آهنگ اشتباهی پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی