دانلود آهنگ جای تو خالی از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۱۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ جای تو خالی از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه جای تو خالی از آلبوم بگو سیب پویا بیاتی

Pouya Bayati Jaye-To-Khali mp3 , Begoo Sib album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.1 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ جای تو خالی از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ جای تو خالی از پویا بیاتی"

 

 پر از تنهایی ام ای کاش بودی
که داره زندگیم از دست میره
یه اهنگی گذاشتم که میدونم
اگه گوشش کنی گریه ات میگیره
صدام از گریه ی دیشب گرفته
دارم میمیرم از دیوونه حالی
با اشکام باز مهمونی گرفتم
همه چی هست فقط جای تو خالی
دارم دنبال عکسامون میگردم
همونا که لب دریا گرفتیم
اگه ما سهم همدیگه نبودیم
چرا توی دل هم جا گرفتیم
چه معصومانه افتادی دادی تو این عکس
چه لبخند نجیبی رو لباته
تو میخندی و من گریه ام گرفته
چقدر این خونه تشنه ی صداته
تو یادت رفته وقتی گریه دارم
برای اشکای من شونه باشی
تو یادت رفته باید خونه باشی
باید پیش من دیوونه باشی
نگو خونه بگو دیوار بی در
که سر تا پاشو خاموشی گرفته
مگه من توی تقدیرت نبودم
شاید دنیا فراموشی گرفته

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ جای تو خالی پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ جای تو خالی، متن آهنگ جای تو خالی پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی