دانلود آهنگ خلسه از پویا بیاتی
۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خلسه از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه خلسه از آلبوم ضربان پویا بیاتی

Pouya Bayati Khalse mp3 , Zaraban album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.76 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خلسه از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خلسه از پویا بیاتی"

 

نیستی و باز خودمو بی تو تصور میکنم
جای خالیه تو رو با گریه هام پر میکنم
نیستی و ثانیه ها زخم زبونم میزنن
تیره تنها شدنو به استخونم میزنن
نیستی و پریشونم نیستی و درب و داغونم
نیستی و جمعه های بی تو اسیر زندونن
نیستی و پریشونم
با یه شاخه گل نرگس سر راحت میشینم
به خودم وعده دادم یه روز شما رو ببینم
عاشقات منتظرن تو بهترین جمعه بیایی
به دلم برات شده شاید همین جمعه بیایی
خودمو تو سینه ی ارزو هام جا میزارم
تو رو با این دل تنها شده تنها میزارم
دستمو بگیر دارم میمیرم از بی نفسی
پس کدوم جمعه کدوم جمعه به دادم میرسی
نیستی و پریشونم نیستی و درب و داغونم
نیستی و جمعه های بی تو اسیر زندونن
نیستی و پریشونم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خلسه پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ خلسه، متن آهنگ خلسه پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی