دانلود آهنگ محور نور از پویا بیاتی
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ محور نور از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه محور نور از آلبوم خاطر خواه پویا بیاتی

Pouya Bayati Mehvar-Noor mp3 , Khater Khah album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.44 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ محور نور از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ محور نور از پویا بیاتی"

 

چو ایران نباشد
تن من مباد
لالا لا لالا لالالا لا و…
ای خاک دلیران بیشه شیران
پاینده باشی وطنم ایران
چو ایران نباشد
تن من مباد
لالا لا لالا لالالا لا و…
ای خاک دلیران بیشه شیران
پاینده باشی وطنم ایران
خون شهیدانت سرخی ایمان
جانم فدایت عشق من ایران
پرچم سرنگت نام قشنگت
دور از تو که باشم
دل می شه تنگت
بادیه شیران عشق من ایران
تو محور نوری چه پر غروری
واسه دل تنگم سنگ صبوری
مهد دلیران عشق من ایران
لالا لا لالا لالالا لا و…
گه رستم دستان کاوه و آرش
گه همت و چمران در دل آتش
پاس از حریم تو با تیر و ترکش
کوتاه شد دست دشمن سرکش
فرزند ایرانم در دستم خورشید
خورشید دستانم برجهان تابید
ای کشور جان عشق من ایران
به دنیا نمی دم
موج خلیج همیشه فارس رو
یک ذره از خاک سرخیز پارس رو
فریاد ایران زنده باد ایران

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ محور نور پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ محور نور، متن آهنگ محور نور پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی