دانلود آهنگ نگو تنهایی از پویا بیاتی
۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نگو تنهایی از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه نگو تنهایی از آلبوم ضربان پویا بیاتی

Pouya Bayati Nago-Tanhae mp3 , Zaraban album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.77 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نگو تنهایی از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نگو تنهایی از پویا بیاتی"

 

میری که هر لحظه به یادت دلتنگیام اروم نگیره هه
بد کردی اما خوبیاتو میمیرمو یادم نمیره
شاید برای خستگی هات کم بود شونه های خستم
شاید یه وقتی اشتباهی یه ذره قلبتو شکستم
تو میگی از اون سر دنیا هم تماشام میکنی
جاده رو مه بزنه چجوری پیدام میکنی؟
تو نمیشناسی شبای سوتوکور جاده رو
حرفامو گوش کن از این بی راه تنهایی نرو
نرو بزار پای سفرت بشم یه وقت خسته نشی
منو با خودت ببر که درد دوری نکشی
نگو دوره نگو دیره که من حول میکنم
به هوای تو اگه باشه تحمل میکنم
نرو بزار پای سفرت بشم یه وقت خسته نشی
منو با خودت ببر که درد دوری نکشی
نگو دوره نگو دیره که من حول میکنم
به هوای تو اگه باشه تحمل میکنم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نگو تنهایی پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ نگو تنهایی، متن آهنگ نگو تنهایی پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی