دانلود آهنگ نیمه گمشده از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نیمه گمشده از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه نیمه گمشده از آلبوم آدمه و نفسش پویا بیاتی

Pouya Bayati Nime-Gomshode mp3 , Adame Va Nafasesh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.72 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نیمه گمشده از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نیمه گمشده از پویا بیاتی"

 

به من گفتی آرامشم رو نگیر این حرف تو اوج بی انصافیه

نزاری منو بی خبر از خودت تو داری منو میکشی کافیه

الهی بمیرم مگه ساعتی دلم از خیال تو غافل شده

اگه نیمه گمشده م نیستی چرا روح من با تو کامل شده

کسی که تموم شب و روزشی ، شب و روز با اخم عذابش نکن

تو با عشق خوبت منو ساختی بیا با بدیات خرابش نکن

تو دنیای تو من زیادی شدم منو می خوای از زندگیت کم کنی

از این بیشتر من بلد نیستم چکاری کنم تا قبولم کنی

فقط لطفا از من یه چیزو نخواه که با دل بریدن خلاصت کنم

هنوز از غرورم یکم باقیه اگه لازمه التماست کنم

همه زندگیم خاطرات توء بیا زندگیمو حرومش نکن

هنوز زوده رفتن یه فرصت بده به این سادگی ها تمومش نکن

کسی که تموم شب و روزشی ، شب و روز با اخم عذابش نکن

تو با عشق خوبت منو ساختی بیا با بدیات خرابش نکن

تو دنیای تو من زیادی شدم منو می خوای از زندگیت کم کنی

از این بیشتر من بلد نیستم چکاری کنم تا قبولم کنی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نیمه گمشده پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ نیمه گمشده، متن آهنگ نیمه گمشده پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی