دانلود آهنگ نون و گریه از پویا بیاتی
۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نون و گریه از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه نون و گریه از آلبوم کالکشن پویا بیاتی

Pouya Bayati Noono-Gerye mp3 , Collection album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.07 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نون و گریه از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نون و گریه از پویا بیاتی"

 

آخرش میکشه منو بغضی که توی صدامه

اینا قصه نیست عزیزم  دفتر خاطره هامه

وقتی دل تنگ تو بودم  تو سکوتمو شنیدی

روی گونه های خیسم  رد گریه هامو دیدی

اشک من نذاشت ببینم  با کدوم ترانه رفتی

چقد عاشقانه موندی  چقد عاشقانه رفتی

یا یه لقمه نون و گریه  با دل پاره و پیرم

زنده موندم تا بیای و  بعد دیدنت بمیرم

یه صدای خسته دارم  یه دل شکسته دارم

کمکم کن تا بتونم  سر رو شونه هات بذارم

آخرش میکشه منو بغضی که توی صدامه

اینا قصه نیست عزیزم  دفتر خاطره هامه

ساکتم  غرق سکوتم  تشنه ام  کویر لوتم

تو همیشه نیستی اما  من همیشه رو به روتم

یا یه لقمه نون و گریه  با دل پاره و پیرم

زنده موندم تا بیای و  بعد دیدنت بمیرم

یه صدای خسته دارم  یه دل شکسته دارم

کمکم کن تا بتونم  سر رو شونه هات بذارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نون و گریه پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ نون و گریه، متن آهنگ نون و گریه پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی