دانلود آهنگ اردیبهشت از پویا بیاتی
۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۹:۳۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اردیبهشت از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه اردیبهشت از آلبوم اردیبهشت پویا بیاتی

Pouya Bayati Ordibehesht mp3 , Ordibehesht album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.86 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اردیبهشت از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اردیبهشت از پویا بیاتی"

 

حیفه روزایی که بی تو به سر شد حیفه شبهایی که بی من حذر شد
تو بی من تنها من از تو تنها تر حیفه این عمری که تنها هدر شد
من سردم تو سردی دل نیمه جونه میسوزه میسازه دربو داغونه
میلرزه حتی با چیک چیکه اشکام مثل گنجشکی که زیر بارونه
لبهامون لبخنده عشقو کم داره دلگیرن روزامون لحظه غم باره
دستاتو دستم کن خیلی محتاجم پاییزم میریزم رو به تاراجم
من ابرم تو بارون این قصه خیسه خورشیدو برگردون اینجا قدیسه
اعجازه بارونو باور کن وقتی می خواد این احساسو از نو بنویسه
اینجا قلب آدما بی فانوسه رویاشون رویا نیست انگار کابوسه
من جایی می خوام با تو قد لبخند اینجا چشمامون تو گریه می پوسه
ما دستامون با هم دنیا میسازه بی سقف و بی دیوار و بی دروازه
ما با هم هستیم و با هم میمیریم بپر با من بپر وقت پروازه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اردیبهشت پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ اردیبهشت، متن آهنگ اردیبهشت پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی