دانلود آهنگ اردی جهنم از پویا بیاتی
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اردی جهنم از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه اردی جهنم از آلبوم مثل دیوونه ها پویا بیاتی

Pouya Bayati Ordijahannam mp3 , Mesle Divooneh Ha album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.93 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اردی جهنم از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اردی جهنم از پویا بیاتی"

 

من ابرم تو بارون این قصه خیسه
حیف روزایی که بی تو به سر شد
حیف شبهایی که بی من سحر شد
تو بی من تنها من از تو تنها تر
حیف این عمری که تنها تلف شد
من سردم تو سردی دل نیمه جونه
میسوزه میسازه دربو داغونه
میلرزه حتی با چیک چیک اشکام
مثه گنجشکی که زیر بارونه
لبهامون لبخند عشقو کم داره
دلگیرن روزامون لحظه غم باره
دستاتو نظرم کن خیلی محتاجم
پاییزم میریزم رو به تاراجم
من ابرم تو بارون این قصه خیسه
خورشیدو بر گردون اینجا قدیسه
اعجازو بارونو باور کن وقتی
میخواهی احساسو از نو بنویسه
من ابرم تو بارون این لحظه نابه
این لحظه مخصوص ماهو مهتابه
بیدارم یا اینکه میبینم خوابه
کی نیلوفر سهم قلب مردابه
اینجا قلب ادمها بی فانوسه
رویاشون رویا نیست عین کابوسه
اینجا چشمامون تو گریه میبوسه
من جایی میخوام با تو قد یه بوسه
ما دستامون با هم دنیا میسازه
بی سقفو بی دیوارو بی دروازه
ما با هم هستیمو با هم میمیریم
بپر با من بپر وقت پروازه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اردی جهنم پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ اردی جهنم، متن آهنگ اردی جهنم پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی