دانلود آهنگ پرانتز باز از پویا بیاتی
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۳:۰۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پرانتز باز از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه پرانتز باز از آلبوم شناسنامه جعلی پویا بیاتی

Pouya Bayati Parantez-Baz mp3 , Shenasnameh Jali album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ پرانتز باز از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ پرانتز باز از پویا بیاتی"

 

حالا که شمع در بادم
حالا که رفته از یادم
حالا که سرده آغوشم
حالا که موجه خاموشم
منو می رنجونه دوری
نذار بمیرم اینجوری
تو رویایی و من کابوس
تو خورشیدی و من فانوس
منو جدا کن از دردم
منی که بی تو تب کردم
خوشه صدام به آوازت
خوشه پرم به پروازت
منو می رنجونه دوری
نذار بمیرم اینجوری
تو رویایی و من کابوس
تو خورشیدی و من فانوس

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پرانتز باز پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ پرانتز باز، متن آهنگ پرانتز باز پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی