دانلود آهنگ تقصیر توئه از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۳۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تقصیر توئه از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه تقصیر توئه از آلبوم آدمه و نفسش پویا بیاتی

Pouya Bayati Taghsire-Toe mp3 , Adame Va Nafasesh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.3 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تقصیر توئه از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تقصیر توئه از پویا بیاتی"

 

رفتی که بمونم با روزای بدم ، گفتم نرو گم میشی گفتی بلدم

گفتم بری چشمامو اذیت می کنی ، گفتم سخته گفتی عادت می کنی

رفتی که بمونم با روزای بدم ، گفتم نرو گم میشی گفتی بلدم

گفتم بری چشمامو اذیت می کنی ، گفتم سخته گفتی عادت می کنی

تقصیر توئه امشب اگه دلتنگی مهمون منه ، من موجم و بی تابی تو خون منه

دنیایی که تو ساختی زندون منه

تقصیر توئه پاییز اگه پر کرده تقویم منو ، کاش تجربه می کردی عاشق شدنو

کاش تجربه می کردی عاشق شدنو

رفتی که بمونم با چشمای ترم ، اونقدر که ابرا رو از رو ببرم

گفتم منو با غربت همخونه نکن ، دیوونه رو اینجوری دیوونه نکن

رفتی که بمونم با چشمای ترم ، اونقدر که ابرا رو از رو ببرم

گفتم منو با غربت همخونه نکن ، دیوونه رو اینجوری دیوونه نکن

تقصیر توئه امشب اگه دلتنگی مهمون منه ، من موجم و بی تابی تو خون منه

دنیایی که تو ساختی زندون منه

تقصیر توئه پاییز اگه پر کرده تقویم منو ، کاش تجربه می کردی عاشق شدنو

کاش تجربه می کردی عاشق شدنو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تقصیر توئه پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ تقصیر توئه، متن آهنگ تقصیر توئه پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی