دانلود آهنگ تنفس آزاد از پویا بیاتی
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تنفس آزاد از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه تنفس آزاد از آلبوم شناسنامه جعلی پویا بیاتی

Pouya Bayati Tanafos-Azad mp3 , Shenasnameh Jali album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.36 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تنفس آزاد از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تنفس آزاد از پویا بیاتی"

 

توی خلوت پر از هم همه, که صدایی به صدات نمیرسه
اگه میتونی منو دعا بکن, من که دستم به خدا نمیرسه
آسمونا ارزونی پرنده ها, جای آسمونا یه قفس بده
همه ی دار و ندارمو بگیر, هر چی بودمو دوباره پس بده
بازم هیچ راهی به مقصد نرسید, من هزار و یک شبه معطلم
تا ته جاده ی دنیا رفتم و بازم انگار سر جای اولم
چرا دنیا با تمام وسعتش مرهمی برای زخم من نداشت؟
پای هر چی که دویدم آخرش حسرت داشتنشو توو دلم گذاشت
سر رو شونه های سنگ روزگار قد این فاصله هق هق میکنم
دارم از ثانیه ها سیر میشم, دارم از دوری تو دق میکنم
پشت خنده های مصنوعی من, دل به این بغض گلوشکن بده
روزگار سردمو ورق بزن دست مهربونتو به من بده
گم شدم توی شبی که خودمم, شبی که حتی یه فانوس نداره
منو با خودت ببر به روشنی, آخه هیشکی مث تو منو دوس نداره
لک زده دلم واسه یه همزبون, شیشه ی دل همه سنگ شده
میدونی دلیل گریه هام چیه؟ آی خدا دلم واست تنگ شده

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تنفس آزاد پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ تنفس آزاد، متن آهنگ تنفس آزاد پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی