دانلود آهنگ تو فکر چشاتم از پویا بیاتی
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۱۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تو فکر چشاتم از پویا بیاتی

پویا-بیاتی

قطعه تو فکر چشاتم از آلبوم بگو سیب پویا بیاتی

Pouya Bayati Too-Fekre-Cheshatam mp3 , Begoo Sib album

پخش آنلاین 

حجم: 8.66 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تو فکر چشاتم از پویا بیاتی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تو فکر چشاتم از پویا بیاتی"

 

تو فکر چشاتم چه رویای خیسی تو هم داری از چشم من مینویسی
برات یادگاری فقط اشک اوردم نیگاه کن چقدر حق بارونو خوردم
توکه تا ابد رو دلم پا گذاشتی رو اسمم چرا اسمتو جا گذاشتی
روی دستای بارون باید سر بزارم فدای سرت من که حرفی ندارم
دیگه خو گرفتیم با این چشم به راهی من و آیینه و ساعت و تنگ ماهی
فدای سرت از دلم دل بریدی اگه رو به روت بودم اما ندیدی
تو که تا ابد رو دلم پا گذاشتی رو اسمم چرا اسمتو جا گذاشتی
رو دستای بارون باید سر بزارم فدای سرت من که حرفی ندارم
تو فکر چشاتم چه رویای خیسی تو هم داری از چشم من مینویسی
برات یادگاری فقط اشک اوردم نیگاه کن چقدر حق بارونو خوردم
تو که تا ابد رو دلم پا گذاشتی رو اسمم چرا اسمتو جا گذاشتی
رو دستای بارون باید سر بزارم فدای سرت من که حرفی ندارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تو فکر چشاتم پویا بیاتی، دانلود آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های پویا بیاتی، متن ترانه های پویا بیاتی، تکست آهنگ های پویا بیاتی، دانلود همه آهنگ های پویا بیاتی، دانلود آهنگ تو فکر چشاتم، متن آهنگ تو فکر چشاتم پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی