دانلود آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۰۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه به تو مدیونم از آلبوم یکی بود یکی نبود رضا صادقی

Reza Sadeghi Be-To-Madyoonam mp3 , Yeki Bood Yeki Nabood album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.36 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی"

 

 واسه اینکه از تو دورم به تو مدیونم

واسه کشتم غرورم به تو مدیونم

تو که حرمت و شکستی پای عهدت ننشستی

گرچه بازم توی نیازم لحظه هام بعد می بازم به تو مدیونم

واسه ی چشای خیسم به تو مدیونم

اینکه از غم می نویسم به تو مدیونم

اینکه بی جونم و سردم اینکه بی روحم و زردم

پی آرامشی که بردی و من پیش می گردم به تو مدیونم

به تو مدیونم غرورم و شکستی عین شیشه

به تو مدیونم که کشتی دلم و واسه همیشه

به تو مدیونم من و دادی به بی بها بهانه

به تو مدیونم واسه بغض عمیق این ترانه

به تو مدیونم شکستی حرمت شب و من و ماه

به تو مدیونم کم آوردی و رفتی اول راه

به تو مدیونم عزیزم واسه این حال مریضم

اگه مثل برج سنگی جلوی چشات می ریزم

به تو مدیونم به تو مدیونم به تو مدیونم

به تو مدیونم غرورم و شکستی عین شیشه

به تو مدیونم که کشتی دلم و واسه همیشه

به تو مدیونم من و دادی به بی بها بهانه

به تو مدیونم واسه بغض عمیق این ترانه

به تو مدیونم و دینم ادا می کنم حتما

نشونت می دم چه رنجی هر چی کردی با من

واسه این که تو خجالت محبتات نمونم

جونمم می دم و می بینی پای حرفمم می مونم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به تو مدیونم رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ به تو مدیونم، متن آهنگ به تو مدیونم رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی