دانلود آهنگ غم از رضا صادقی
۱۰ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۳۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ غم از رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه غم از آلبوم 10 ثانیه رضا صادقی

Reza Sadeghi Gham mp3 , 10 Sanieh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.6 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ غم از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ غم از رضا صادقی"

 

به پائین نشستن خیالت نره
من از خیلیا خیلی بالاترم
من اونقدر دارم که با یک نفس
تموم غماتو یه جا میخرم
مثه خاک قالی که باید تکوند
مثه شیشه ی غم که باید شکست
به این آسمون طلائی قسم
به این سفره ی باز و نونی که هست
فقط عشق میتونه با بودنش
یه دنیای غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید
خدا درد عشقو زیادش کنه
خودم خم شدم تا تمام تنم
واسه جاده ی زندگی پل بشه
کنارت نشستم مدد خواستم
که کار نشد با توکل بشه
فقط عشق میتونه با بودنش
یه دنیای غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید
خدا درد عشقو زیادش کنه
فقط عشق میتونه با بودنش
یه دنیای غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید
خدا درد عشقو زیادش کنه
خدا درد عشقو زیادش کنه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ غم رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ غم، متن آهنگ غم رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی