دانلود آهنگ حیات از رضا صادقی
۱۰ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ حیات از رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه حیات از آلبوم 10 ثانیه رضا صادقی

Reza Sadeghi Hayat mp3 , 10 Sanieh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.26 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ حیات از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ حیات از رضا صادقی"

 

پاک و بی آلایشه اون لایق ستایشه

دوستش دارم دوستم داره جون و دلم فداش بشه

اون واسه من مقدسه عشقش جدا از هوسه

تو بی کسی دیدم که اون تنها کس یه بی کسه

سنگ صبوره اشکمه زخمهامو اون یه مرهمه

از خوبیهاش هر چی بگم قسم به دل بازم کمه

رونق و نور کلبمه تنها خودش عزیزمه تنها خوشی عالمه

دوریش برام هلاهله این حرف رو میدونن همه

یه شب بهم گفت مهربون:من میمونم توهم بمون

گفتم بهش:ای با وفا یادت نره این عهدمون

ازبین صدها کس کس اون بود برام یه هم نفس

فرق داشت میون اون کس ها عاشق بود و دور از هوس

حرفهاش برام حکم حیات شیرین تر از نقل و نبات

گفتم بهش نجیب شدی واسه اینه که میمیرم برات

پاک و بی آلایشه اون لایق ستایشه

دوستش دارم دوستم داره جون و دلم فداش بشه

اون واسه من مقدسه عشقش جدا از هوسه

تو بی کسی دیدم که اون تنها کس یه بی کسه

سنگ صبوره اشکمه زخمهامو اون یه مرهمه

از خوبیهاش هر چی بگم قسم به دل بازم کمه

رونق و نور کلبمه تنها خودش عزیزمه تنها خوشی عالمه

دوریش برام هلاهله این حرف رو میدونن همه

یه شب بهم گفت مهربون:من میمونم توهم بمون

گفتم بهش:ای با وفا یادت نره این عهدمون

ازبین صدها کس کس اون بود برام یه هم نفس

فرق داشت میون اون کس ها عاشق بود و دور از هوس

حرفهاش برام حکم حیات شیرین تر از نقل و نبات

گفتم بهش نجیب شدی واسه اینه که میمیرم برات

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ حیات رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ حیات، متن آهنگ حیات رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی