دانلود آهنگ من و تو از رضا صادقی
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۳۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ من و تو از رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه من و تو از آلبوم پرچم مشکی رضا صادقی

Reza Sadeghi Mano-To mp3 , Parcham Meshki album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 730 کیلوبایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ من و تو از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ من و تو از رضا صادقی"

 

بریم یه جایی که فقط من وتو باشیم و دعا

یه جایی اندازه ی ما به قدر ما نور و هوا
 
یه جایی که غم نباشه ، فرصتمون کم نباشه

نفس تهش سم نباشه  نفرتی از دم نباشه
 
لقمه نون حلال و پاک سبزه ویه گلدون و خاک

کلبه و حوض و چمن خدا و عشق و تو و من
 
دوای دردها ناله نیست دردها باید درمون بشن

جوون پیر شدن بسه  پیرها باید جوون بشن

 بریم یه جایی که دیگه بی کس و عاجز نبینیم

دیگه برای گفتن عشق هم مجوز نگیریم

 بالا بریم دوغ باشه پایین بیاییم ماست باشه

قصه عشق بی هوس اونجا دیگه راست باشه

 نبینیم کسی که بی کسه کلاغه به خونش نرسه

عشق رو بگن به بچه ها تو درس ومشق و مدرسه

بریم یه جایی که ...

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ من و تو رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ من و تو، متن آهنگ من و تو رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی