دانلود آهنگ نفس از رضا صادقی
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۵۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نفس از رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه نفس از آلبوم مستانه و دیوانه رضا صادقی

Reza Sadeghi Nafas mp3 , Faghat Goosh Kon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.35 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نفس از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نفس از رضا صادقی"

 

 نفس نفسای تو میدونه

بری عاشق و دیوونه میشم جون نگات که همه جهان توشه

نذار گم بشم این گوشه

بگیر دستای سردی که دستای گرمتو دوباره میپوشه

من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین

کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین

من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود

هرکاری کرده بودم واسه عشق تو بود

مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت

اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه

مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت

اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه

من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین

کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین

من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود

هرکاری کرده بودم واسه عشق تو بود

مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت

اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نفس رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ نفس، متن آهنگ نفس رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی