دانلود آهنگ نگین الماس از رضا صادقی
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نگین الماس از رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه نگین الماس از آلبوم پرچم مشکی رضا صادقی

Reza Sadeghi Negineh-Almaas mp3 , Parcham Meshki album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 939 کیلوبایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نگین الماس از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نگین الماس از رضا صادقی"

 

 نه دلخوشی برای من
نه عشقی تو وجود تو
نه حتی احساسی قشنگ ،
 تو عمق تارو و پود تو
حرفهای عاشقونه هم
 گم شده تو حرفهای تو
از ته قلبت نمیاد ،
 دوستت دارم گفتن تو
برات حقیر و پوچ شده
این تن بی ارزش من
اشکی تو چشمات نمیاد ،
 با هق هق بارش من
برات نگین الماس ،
 هر کسی اما غیرمن
حرف همه  مقدسه
هر کی باشه اما نه من
نه دلخوشی برای من...

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نگین الماس رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ نگین الماس، متن آهنگ نگین الماس رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی