دانلود آهنگ تا تو رو دارم رضا صادقی
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۵۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تا تو رو دارم رضا صادقی

رضا-صادقی

قطعه تا تو رو دارم از آلبوم مستانه و دیوانه رضا صادقی

Reza Sadeghi Ta-Toro-Daram mp3 , Faghat Goosh Kon album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.07 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تا تو رو دارم از رضا صادقی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تا تو رو دارم از رضا صادقی"

 

نمیشه باور منکه باز میخونم
این چه احساسی ای رب نمیدونم
تا تو رو دارم خدایا هیچ غمم نیست
توی زندگیم بجز تو هیچ کمم نیست
تا تو رو دارم خدایا هیچ غمم نیست
توی زندگیم بجز تو هیچ کمم نیست
یکی فاسدم میخونه یکی کافرم میدونه
یکی میگه الهی اطلا توی این دنیا نمونه
یکی میگه خراب بادس یکی میگه که خیلی سادس
یکی میگه سوار آهوس اون یکی هم میگهییادس
یکی فاسدم میخونه یکی کافرم میدون
یکی میگه الهی اطلا توی این دنیا نمونه
یکی میگه خراب بادس یکی میگه که خیلی سادس
یکی میگه سوار آهوس اون یکی هم میگهییادس
تا تو رو دارم خدایا هیچ غمم نیست
توی زندگیم بجز تو هیچ کمم نیست
ای خدا عاشق خسته ام دیگه از زندگی خسته ام
من وفادار به اون عهدی که بستم آره هستم
ای خدا تواین زمونه زندگی شده بهونه
شده ام خسته از این حرفها که شد تیشه بجونه
تا تو رو دارم خدایا هیچ غمم نیست
توی زندگیم بجز تو هیچ کمم نیست
یکی فاسدم میخونه یکی کافرم میدون
یکی میگه الهی اطلا توی این دنیا نمونه
یکی میگه خراب بادس یکی میگه که خیلی سادس
یکی میگه سوار آهوس اون یکی هم میگه ییادس
تا تو رو دارم خدایا هیچ غمم نیست
توی زندگیم بجز تو هیچ کمم نیست

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تا تو رو دارم رضا صادقی، دانلود آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا صادقی، متن ترانه های رضا صادقی، تکست آهنگ های رضا صادقی، دانلود همه آهنگ های رضا صادقی، دانلود آهنگ تا تو رو دارم، متن آهنگ تا تو رو دارم رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی