دانلود آهنگ کافه نادری از رضا یزدانی
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ کافه نادری از رضا یزدانی

رضا-یزدانی

قطعه کافه نادری از آلبوم پرنده بی پرنده رضا یزدانی

Reza Yazdani Cafe-Naderi mp3 , Parandeh Bi Parandeh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.38 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ کافه نادری از رضا یزدانی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ کافه نادری از رضا یزدانی"

 

توی کافه نادری کنج همون میز بلوط

دو تا صندلی لهستانی هنوز منتظرن

تا من و تو بشینیم گپ بزنیم مثل قدیم

شب بشه مشتریا تا آخرین نفر برن

ما همیشه اولین و آخرین بودیم عزیز

هم تو تابستون داغ هم تو پاییزای سرد

تابلوی بسته و باز پشت شیشه درو

بعد رفتن ما کافه چی وارونه می کرد

چشمک ستاره ها رو می شمردیم یادته

واسه تنهایی شب غصه می خوردیم یادته

من مثه سایه تو، تو واسه من مثل نفس

هردومون برای همدیگه می مردیم یادته

دستامون تو دست هم گم میشدیم تو خواب شهر

دل دیوونه من هی قدمات رو می شمرد

کوچه ها رو رد می کردیم تا خیابون بزرگ

عطر ناب تو من رو تا آخر دنیا می برد

حالا تو نیستی و اون کوچه صدا نمی زنه

حالا تو نیستی و بی تو دیگه کافه، کافه نیست

دیگه هیچ ستاره ای جرات چشمک نداره

هیچ کسی مثل من از نبودنت کلافه نیست

چشمک ستاره ها رو می شمردیم یادته

واسه تنهایی شب غصه می خوردیم یادته

من مثه سایه تو، تو واسه من مثل نفس

هردومون برای همدیگه می مردیم یادته

هنوز منتظرم توی کافه نادری

کنج همون میز بلوط

دو تا صندلی لهستانی هنوز منتظرن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ کافه نادری رضا یزدانی، دانلود آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا یزدانی، متن ترانه های رضا یزدانی، تکست آهنگ های رضا یزدانی، دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ کافه نادری، متن آهنگ کافه نادری رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی