دانلود آهنگ مرگ تدریجی از رضا یزدانی
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مرگ تدریجی از رضا یزدانی

رضا-یزدانی

قطعه مرگ تدریجی از آلبوم  Tv Collection  رضا یزدانی

Reza Yazdani Marge-Tadriji mp3 , Tv Collection album

پخش آنلاین

ورژن پیانو:


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.65 مگابایت


ورژن جاز

 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.55 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مرگ تدریجی از رضا یزدانی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مرگ تدریجی از رضا یزدانی"

 

 ستاره ها رو خط نزن
ستاره ها رو خط نزن
پایان جشن گریه شو
راهم بده به آسمون
بی من نرو
با من بمون
بی من نرو
با من بمون
دستاتو میگیرم، نرو
دستاتو می گیرم ، نرو
من بی تو میمیرم ، نرو
تنها میشم بی تو، نرو
عاشق تر از این شو، نرو
عاشق تر از این شو ، نرو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مرگ تدریجی رضا یزدانی، دانلود آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا یزدانی، متن ترانه های رضا یزدانی، تکست آهنگ های رضا یزدانی، دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ مرگ تدریجی، متن آهنگ مرگ تدریجی رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی