دانلود آهنگ مثه یه تصادف ناجور از رضا یزدانی
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مثه یه تصادف ناجور از رضا یزدانی

رضا-یزدانی

قطعه مثه یه تصادف ناجور از آلبوم سلول شخصی رضا یزدانی

Reza Yazdani Messe-Ye-Tasadofe-Najoor mp3 , Sellole Shakhsi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.76 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مثه یه تصادف ناجور از رضا یزدانی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مثه یه تصادف ناجور از رضا یزدانی"

 

مثه یه تصادف ناجور توی گارد ریل اعصابم
مثه یه پتو مچاله شدم شبو با کابوس میخوابم
صفحه ی تقویم این روزا بغض میشه تو گرامافون
رویاهامون خودکشی کردن از رو ارتفاع این بالکن
پرت میشم درون تنهایی به خودم رو کاناپه میچسبم
انقده نجیبم این روزا که همه فکر میکنن اسبم
دل من به چیزی روشن نیست افق بی چراغو میفهمی
ته قصم نرسیدن شد قار قاره کلاغو میفهمی
زول بزن به چشم تو آینه معنی اجاقو میفهمی
وقتی مقصدم خودت باشی همه ی جاده ها فلج میشن
همه ی بغض های شب با من سواره متروی کرج میشن
رژه میره زیر پلک من اشک ساکتی که میبارم
منو تو خودم پیاده نکن من از این ایستگاه بیزارم
اگه الزایمر دچارم شه یا که شستشو ی مغزی شم
خودمو یادم میره اما مطمئنم شبیه تو میشم
دل من به چیزی روشن نیست
افق بی چراغو میفهمی
ته قصم نرسیدن شد
قار قاره کلاغو میفهمی
زول بزن به چشم تو آینه
معنی اجاقو میفهمی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مثه یه تصادف ناجور رضا یزدانی، دانلود آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا یزدانی، متن ترانه های رضا یزدانی، تکست آهنگ های رضا یزدانی، دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ مثه یه تصادف ناجور، متن آهنگ مثه یه تصادف ناجور رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی