دانلود آهنگ محاکمه در خیابان از رضا یزدانی
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ محاکمه در خیابان از رضا یزدانی

رضا-یزدانی

قطعه محاکمه در خیابان از آلبوم  Tv Collection  رضا یزدانی

Reza Yazdani Mohakeme-Dar-Khiaban mp3 , Tv Collection album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.56 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ محاکمه در خیابان از رضا یزدانی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ محاکمه در خیابان از رضا یزدانی"

 

شاکی روزگار منم ، تموم این شهر متهم
یه حادثه چند ساعته با من میاد قدم قدم
زخم ها دهن وا می کنن وقتی دل از دشنه پره
دست منو بگیر که پام رو خون عشقم می سره
بگو که از کدوم طرف می شه به آرامش رسید
وقتی تو چشم هر کسی ، برق فریب رو می شه دید
راه ضیافت رو به من دست های کی نشون می ده
وقتی که حتی گل سرخ این روزها بوی خون می ده
وقتی زندگی با چاقو قسمت می شه ، وقتی رفاقت ها خیانت می شه
محکمتو تو خیابون برپا کن ، وقتی که عشق هم رنگ نفرت می شه
تمرین مرگ می کنم تو گود این پیاده رو
یه چیزی انگار گم شده توی نگاه من و تو
دارم به داشتن یه زخم تو سینه عادت می کنم
دارم شبامو با تن یه مرده قسمت می کنم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ محاکمه در خیابان رضا یزدانی، دانلود آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا یزدانی، متن ترانه های رضا یزدانی، تکست آهنگ های رضا یزدانی، دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ محاکمه در خیابان، متن آهنگ محاکمه در خیابان رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی