دانلود آهنگ پسر از رضا یزدانی
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پسر از رضا یزدانی

رضا-یزدانی

قطعه پسر از آلبوم  Tv Collection  رضا یزدانی

Reza Yazdani Pesar mp3 , Tv Collection album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.58 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ پسر از رضا یزدانی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ پسر از رضا یزدانی"

 

توی کوچه قد کشیدم
توی گرد و دود و سوزن
با شب و دشنه گره خورد
همه ی زندگیِ من، زندگیِ من
یه خیابون سر رام بود که نمی رسید به آخر
من فقط، هفت تیرِ تنهامو، صدا زدم برادر
سایه به سایه ی من بود، ترس مسمومی همیشه
اینجا با گلوله ختمِ قصه ها، نوشته میشه، نوشته میشه
تو رسیدی و تو دستت، برگ آزادی من بود
برای رد شدن از شب، راهمون عاشق شدن بود، عاشق شدن بود
وقتی آغوش رفاقت یه تله س
حرفِ هفت تیر پرُ باور کن
وقتی هر نفس، میشه شکل قفس
حرفِ هفت تیر پرُ باور کن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پسر رضا یزدانی، دانلود آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا یزدانی، متن ترانه های رضا یزدانی، تکست آهنگ های رضا یزدانی، دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ پسر، متن آهنگ پسر رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی