دانلود آهنگ تنظیم زئوس از رضا یزدانی
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ تنظیم زئوس از رضا یزدانی

رضا-یزدانی

قطعه تنظیم زئوس از آلبوم سلول شخصی رضا یزدانی

Reza Yazdani Taazime-Zeus mp3 , Sellole Shakhsi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.11 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ تنظیم زئوس از رضا یزدانی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ تنظیم زئوس از رضا یزدانی"

 

 بی تو به روزگاری مبتلا شدم
که اون روی سکه ی آرامشه
دارم شکم به شکم درد میکشم
تا ترانم آخر سزارین بشه
بی تو به روزگاری مبتلا شدم
که اون روی سکه ی آرامشه
دارم شکم به شکم درد میکشم
تا ترانم آخر سزارین بشه
واسه کسی که تورو زار میزنه
هق هق تقاص زول زدن به آینه ست
یه پلک روبروی تو برابره
یک عمر تجربه تو کسر ثانیه ست
رو ترش میکنه جهان برای من
وقتی سگرم تو توی هم میبری
حتی زئویس به تو تعظیم میکنه
که از هر الهه ای الهه تری
بی تو به تیپ و تار خودم میزنم
منفجر میشم شبیه چرنوبیل
هیروشیما به حال من زار میزنه
روزی صد دفعه ترور میشم تو سیسیل
دائم متلاشی میشم از تو مثل
چنگ داخلی بوسنی هرزگوین
مثل ونوس بدبخت و ویرونم
تو انقلاب بولشویکی لنین
مثل ونیزم که خشکه بدون تو
شبیه واتیکان بدون کشیش
زخمی جنگ دوم جهانیم
با ایده هیتلره روانپریش
نفس بی تو تنگ میشه و میگیره
بی تو خون لخته میشه توی قلب من
جوری مشکوکم این روزا بدون تو
که کم مونده صادر شه حکم جلب من
یک ماهه من بی تو کابوس میشم و
انگار گذشته یک ساله آزگار
اینجا تمام شهر عاشق توئن
یخورده یخ روی گردنم بذار

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ تنظیم زئوس رضا یزدانی، دانلود آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های رضا یزدانی، متن ترانه های رضا یزدانی، تکست آهنگ های رضا یزدانی، دانلود همه آهنگ های رضا یزدانی، دانلود آهنگ تنظیم زئوس، متن آهنگ تنظیم زئوس رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی