دانلود آهنگ باده نوشین از سالار عقیلی
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ باده نوشین از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

قطعه باده نوشین از آلبوم باده نوشین سالار عقیلی

Salar Aghili Badeye-Nooshin mp3 , Badeh Noushin album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 14 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ باده نوشین از سالار عقیلی"

 

ای گل از من تو پیمان، گسستی
دل بر عهدی که بستی، نبستی
آتشم زدی، جانا رفتی
آئینه ی دل شکستی
از غم عشق تو بی قرارم
جلوه ای کن به شبهای تارم
در کنار من ، بازآ
روشن کن این شام تارم
از باده ی نوشین تو مستم
از آن زمان کآخر که دل بردی از دستم
آه از دستت، چشم مستت ...
شمع شب تاریکم ، یک دم بیا نزدیکم
افکن نظر بر رویم، بگذر ز راه کویم
آخر شاهی ...
یادم کن گاهی ...
عاشق رویت بودم
بسته مویت بودم
چشم انتظارت بودم
جام و سبویت بودم
آواره در کویت بودم
دل به امید نگاهت بستم
از غم و شادی عشقت مستم
هر چه نشستم تا سحر، هجرت نیامد به سر
تا تو بیایی به برم، چشم امیدم به در
آخر نکردی دلشادم
آخر تو بردی از یادم


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ باده نوشین سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ باده نوشین، متن آهنگ باده نوشین سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی