دانلود آهنگ بی باده از سالار عقیلی
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بی باده از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

قطعه بی باده از آلبوم به یاد من باش سالار عقیلی

Salar Aghili Bi-Badeh mp3 , Be Yade Man Bash album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.21 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ بی باده از سالار عقیلی"

 

 من هر کجا سر میزنم هر خانه ای در میزنم
هر گوشه ای در میزنم جان را در آذر میزنم
ور نه درین مهنت سرا جان میرود ای نازنین
یک دم بیا با ما نشین فریاد آخر میزنم
روزی هما بودم ولی بر قله ها بودم ولی
اکنون میان این قفس بنشسته پر پر میزنم
ساقی اسیر بنده ام با دست بیداد و ستم
دور از همه دری کشان بی باده ساقر میزنم
در سینه آن نجوای غم هر روز و شب میسوزدم
با یاد رویش مرحمی بر دیده تر میزنم
گفتی از این جور و ستم در ناله هامان بیش و کم
یاران برفتن و فغان بی یار و یاور میزنم
من هر کجا سر میزنم هر خانه ای در میزنم
هر گوشه ای در میزنم جان را در آذر میزنم


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بی باده سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ بی باده، متن آهنگ بی باده سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی