دانلود آهنگ خطا از سالار عقیلی
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۴۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خطا از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

قطعه خطا از آلبوم تبریز در مه سالار عقیلی

Salar Aghili Khata mp3 , Tabriz Dar Meh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.81 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ خطا از سالار عقیلی"

 

گفتم که خطا کردی و تدبیر نه این بود
گفتا چه توان کرد که تقدیر چنین بود
گفتم که بسی خط خطا بر تو کشیدند
گفتا همه آن بود که بر لوح جبین بود
گفتم که چرا مهر تو را ماه بگردید؟
گفتا که فلک بر من بد مهر به کین بود
گفتم که قرین بدت افکند بدین روز
گفتا که مرا بخت بد خویش قرین بود
گفتم که بسی جام تعب خوردی ازین پیش
گفتا که شفا در قدح باز پسین بود
گفتم که تو ای عمر مرا زود برفتی
گفتا که فلانی چه کنم عمر همین بود؟
گفتم که نه وقت سفرت بود چو رفتی
گفتا که مگر مصلحت وقت درین بود


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خطا سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ خطا، متن آهنگ خطا سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی