دانلود آهنگ مست و رسوا از سالار عقیلی
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مست و رسوا از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

قطعه مست و رسوا از آلبوم باده نوشین سالار عقیلی

Salar Aghili Masto-Rosva mp3 , Badeh Noushin album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 12.8 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ مست و رسوا از سالار عقیلی"

 

عاشق همه سال مست و رسوا بادا
دیوانه و شوریده و شیدا بادا
با هشیاری غصه ی هرچیز خوریم
چون مست شدیم، هرچه بادا بادا
آخر تو شبی رحمی نکنی
بر نوحه و این چشم تر من
تازه شد از او باغ و بر من
شاخ گل من نیلوفر من
رحمی نکند چشم خوش تو
بر نوحه و این چشم تر من
تو سرو و گلی من سایه تو
من کشته تو تو حیدر من
مائیم که از باده‌ی بی‌جام خوشیم
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم
گویند سرانجام ندارید شما
مائیم که بی‌هیچ سرانجام خوشیم
عاشق همه سال مست و رسوا بادا
دیوانه و شوریده و شیدا بادا
با هشیاری غصه ی هرچیز خوریم
چون مست شدیم، هرچه بادا بادا


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مست و رسوا سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ مست و رسوا، متن آهنگ مست و رسوا سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی