دانلود آواز مویه از سالار عقیلی
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آواز مویه از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

قطعه آواز مویه از آلبوم باده نوشین سالار عقیلی

Salar Aghili Mooyeh-(Avaz) mp3 , Badeh Noushin album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 18.2 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ آواز مویه از سالار عقیلی"

 

 تن من فدای جانت، سر بنده و آستانت
چه مرا به از گدایی چو تو پادشاه دارم؟
نه فراغت نشستن، نه شکیب رخت بستن
نه مقام ایستادن، نه گریزگاه دارم
نه اگر همی‌نشینم نظری کند به رحمت
نه اگر همی‌گریزم دگری پناه دارم
که نه روی خوب دیدن گنه است پیش سعدی
تو گمان نیک بردی که من این گناه دارم


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آواز مویه سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ آواز مویه، متن آهنگ آواز مویه سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی