دانلود آهنگ یار من از سالار عقیلی
۱۵ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ یار من از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

 

قطعه یار من از آلبوم در وادی عشق سالار عقیلی

Salar Aghili My-Sweetheart mp3 , In the Realm of Love album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.8 مگابایت

 

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ یار من از سالار عقیلی"

 

 یار من یار من یار من یار من
یار من یار من یار من یار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای در زمین ما را قمر ای نیم شب ما را سحر
ای در خطر ما را سپر ای بحر گوهربار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
هر آن باغی که نخلش سر بدر بی
مدامش باغبون خونین جگر بی
بباید کندنش از بیخ و از بن
اگر بارش همه لعل و گهر بی
یار من یار من یار من یار من
یار من یار من یار من یار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای در زمین ما را قمر ای نیم شب ما را سحر
ای در خطر ما را سپر ای بحر گوهربار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
دو زلفانت گرم تار ربابم
چه میخواهی ازین حال خرابم
ته که با مو سر یاری نداری
چرا هر نیمه شو آیی بخوابم
یار من یار من یار من یار من
یار من یار من یار من یار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای در زمین ما را قمر ای یار بی‌زنهار من
نیم شب ما را سحر ای یار بی‌زنهار من
ای در خطر ما را سپر ای یار بی‌زنهار من
ای شب روان را مشعله ای یار بی‌زنهار من
ای بی‌دلان را سلسله ای یار بی‌زنهار من
ای قبله هر قافله ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ یار من سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ یار من، متن آهنگ یار من سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی