دانلود تصنیف میهن از سالار عقیلی
۲۷ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۵۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود تصنیف میهن از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

 

قطعه میهن از آلبوم یار و دیار سالار عقیلی

Salar Aghili Tasnife-Mihan mp3 , Yaro Diar album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.64 مگابایت

متن تصنیف میهن از سالار عقیلی

 تو را ای میهن ای ایران دوست دارم تو را ای نام جاویدان
تا ابد در لوح جانم مینگارم خروشانی چو دریا
من یکی ماهی در آن دریا نمانم بی تو پا برجا
برای توست میخوانم
برای توست میمانم
بود لبریز عشق تو سراپایم
ای میهن ای میهن
بمان آباد بمان آزاد
تورا آباد میخواهم
تورا آزاد میخواهم
تو را میخواهمت پر شور
اگر چه جای من باشد به زیر سنگ سرد گور
الا ای میهن ای از خون شده رنگ
سخن ها دارمت از این دل تنگ
عذابم میدهد این زخم خاموشی
عذابم میدهد زهر فراموشی
بیا نزدیک تر با من
بیا بر شب مشو ایمن
اگر میگیردت در سینه حرف من
بیفکن کوله بار رزم را بر دوش
سلاح بردباری های خود را باز محکم بند
به دنبال هزاران در هزاران رهرو دیگر
بیا در آتش اندازیم
با هم خیمه دشمن

 

دانلود آهنگ میهن سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ میهن، متن آهنگ میهن سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی