دانلود آهنگ عقل عشق از سالار عقیلی
۱۵ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عقل عشق از سالار عقیلی

سالار-عقیلی

قطعه عقل عشق از آلبوم در وادی عشق سالار عقیلی

Salar Aghili Wisdom-And-Love mp3 , In the Realm of Love album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 22.3 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ عقل عشق از سالار عقیلی"

 

عقل بی انجام من ویران کنی سامان من
آتش زنی در جان من قیل و قالت تا به کی
این قیل و قالت تا به کی حیران شدم در کار تو
رفتم ز دستت از نار تو مدهوشم از گفتار تو
نطق و دلالت تا به کی
تو موسی و من آن شبان
تو موسی و من آن شبان
تازی به من هر دم عیان
بندم کنی در ناگهان
بندم کنی در ناگهان
وین خط و خالت تا به کی
وین خط و خالت تا به کی
وین خط و خالت تا به کی
عشقت شود پیدا چو نور
گرمم کند همچون تنور
آتش زند بر عقل کور
خواب و خیالت تا به کی
خواب و خیالت تا به کی
عقلم رود وانگه ز سر
بی عقل گردم سر به سر
زان شرب ناب جون عسل
مست جهالت تا به کی
عاشق شدم با جان و دل
ای عقله همچون کاه و گل
عشقت رود از سر به دل
شوق وصالت تا به کی
عاشق شدم با جان و دل
ای عقله همچون کاه و گل
عشقت رود از سر به دل
شوق وصالت تا به کی


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عقل عشق سالار عقیلی، دانلود آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سالار عقیلی، متن ترانه های سالار عقیلی، تکست آهنگ های سالار عقیلی، دانلود همه آهنگ های سالار عقیلی، دانلود آهنگ عقل عشق، متن آهنگ عقل عشق سالار عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی