دانلود آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی

سیروان-خسروی

قطعه دوست دارم از آلبوم جاده رویا ها سیروان خسروی

Sirvan Khosravi Dooset-Daram mp3 , Road Of Dreams album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.6 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی"

 

 اتفاقی بود فکر نمی کردم
که با تو رو به رو شم
یا که انقدر زود
به این آسونی
با یه نگاه زیرو رو شم
نمیدونستم کسی می تونه
به این راحتی عاشقم شه
همه ی دنیاش روزا و شبهاش
ساده بیاد و مال من شه
دوست دارم
دوست دارم
حتی اگه همه دنیا بگن که اشتباهه
دوست دارم
وقتی از دنیا بریدم
 دیدم
یکی هم شبیه من هست
خسته
خسته
خیلی آروم تو دلم گفتم
جُفتم اینه و تو شنیدی حرفام و
همین که هستی واسه من
بســـــــــه
خیلی اون می خواست
فوق العاده
دوست دارم
دوست دارم
حتی اگه همه دنیا بگن که اشتباهه
دوست دارم
نمیدونستم کسی می تونه
به این راحتی عاشقم شه
همه ی دنیاش روزا و شبهاش
ساده بیاد و مال من شه
دوست دارم
دوست دارم
حتی اگه همه دنیا اگه همه دنیا
که اشتباهه اشتباهه
دوست دارم
دوست دارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ دوست دارم سیروان خسروی، دانلود آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سیروان خسروی، متن ترانه های سیروان خسروی، تکست آهنگ های سیروان خسروی، دانلود همه آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ دوست دارم، متن آهنگ دوست دارم سیروان خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی