دانلود آهنگ اینم میگذره از سیروان خسروی
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۲:۱۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اینم میگذره از سیروان خسروی

سیروان-خسروی

قطعه اینم میگذره از آلبوم جاده رویا ها سیروان خسروی

Sirvan Khosravi Inam-Migzare mp3 , Road Of Dreams album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.56 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اینم میگذره از سیروان خسروی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اینم میگذره از سیروان خسروی"

 

نمی تونم این حس و پنهون کنم از مردم
چون از تــــو
لبریزم
واسه یه عمر داشتنت با خودتم می جنگم
من یه کوه ِ انگیزم

یه روز از این فاصله هامون
تنها یه خاطره می مونه
آینده سهم من و توئه
اینو این فاصله میدونه

یه روز از این فاصله هامون
تنها یه خاطره می مونه
آینده سهم من و توئه
اینو این فاصله میدونـــــــــــه

هر لحظه ی این دوری برای من کابوسه
 اما اینم می گذره
انقدر بهت فکر کردم غیر تورو یادم نیست
اینجور رسیدن بهتره
.
برای من مهم نیست که تقدیرمون
چجوری رقم خورد
نشون میدم که با عشق به تقدیرم
 میشه دست بـُرد

یه روز از این فاصله هامون
تنها یه خاطره می مونه
آینده سهم من و توئه
اینو این فاصله میدونـــــــــــه

یه روز از این فاصله هامون
تنها یه خاطره می مونه
آینده سهم من و توئه
اینو این فاصله میدونـــــــــــه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اینم میگذره سیروان خسروی، دانلود آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سیروان خسروی، متن ترانه های سیروان خسروی، تکست آهنگ های سیروان خسروی، دانلود همه آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ اینم میگذره، متن آهنگ اینم میگذره سیروان خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی