دانلود آهنگ منو نگاه کن از سیروان خسروی
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ منو نگاه کن از سیروان خسروی

سیروان-خسروی

قطعه منو نگاه کن از آلبوم ساعت 9 سیروان خسروی

Sirvan Khosravi Negah-Kon mp3 , 9 O'clock album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.34 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ منو نگاه کن از سیروان خسروی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ منو نگاه کن از سیروان خسروی"

 

 منو نگاه کن ببین چه خوشحالم
چیزی نمی خوام چونکه من تو رو دارم
با تو میتونم برم به اون بالا
جایی که هیچکی ندیده تا حالا
میدونی چشمات همه دنیامه
همیشه اسمت روی لبامه
ماه و ستاره پیشت کم میارن
آخه واسه گفتن حرفی ندارن
با من باش و اینو میدونی میمونم همیشه با تو
با من باش و قصه عشقو می خونم همیشه با تو
برای دنیا شاید یکی باشی
ولی واسه یه نفر همه دنیاشی
منو نگاه کن واسه تو می خونم
به پای عشقت همیشه میمونم
میدونی چشمات همه دنیامه
همیشه اسمت روی لبامه
ماه و ستاره پیشت کم میارن
آخه واسه گفتن حرفی ندارن
با من باش و اینو میدونی میمونم همیشه با تو
با من باش و قصه عشقو می خونم همیشه با تو
که گوش کن
توی مغزت خوب فروش کن
اگه حتی صدتا بدخواه داری
هواتو دارم هرجا باشی
اینو میدونی که میمونی با من و میتونی بخونی قصه عشقو با من
حالا همه با هم
دستا بالا حالا با ما بالا پایین همه یالا
حالا بیا جلو بمون با من که
ببینم تو عاشقی یا من
میخوام بیام بگیرم دستاتو
اینو میدونی که میمونم همیشه من
باتو
با من باش و اینو میدونی میمونم همیشه با تو
با من باش و قصه عشقو می خونم همیشه با تو

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ منو نگاه کن سیروان خسروی، دانلود آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سیروان خسروی، متن ترانه های سیروان خسروی، تکست آهنگ های سیروان خسروی، دانلود همه آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ منو نگاه کن، متن آهنگ منو نگاه کن سیروان خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی