دانلود رمیکس آهنگ تو خیال کردی بری از سیروان خسروی
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود رمیکس آهنگ تو خیال کردی بری از سیروان خسروی

سیروان-خسروی

قطعه  تو خیال کردی بری از آلبوم تو خیال کردی بری سیروان خسروی

Sirvan Khosravi To-Khial-Kardi-Beri-Remix mp3 , To Khial Kardi Beri album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.25 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ  تو خیال کردی بری از سیروان خسروی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ  تو خیال کردی بری از سیروان خسروی"

 

 تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه
باغ خونه بی تو خشک و بی رنگ میشه
فکر می کردی که بری دلم پر از رنج و غمه
بعد تو رنگ گلها رنگ سیاه ماتمه
تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه
نمی دونستی دلم به سختی سنگ میشه
فکر نکردی می تونم تو رو فراموش کنم
مثل بادی بوزم شعلتو خاموش کنم
راه بین من و تو دورترین فاصله شد
برای به هم رسیدن دلها بی حوصله شد
حالا امروز دیگه من اسم تو یادم نمیاد
دیگه حتی دل من خاطره هاتم نمی خواد
تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه
نمی دونستی دلم به سختی سنگ میشه
فکر نکردی می تونم تور و فراموش کنم
مثل بادی بوزم شعلتو خاموش کنم
می دونم توی دلت تلخ ترین گله هاست
حسرت وا شدن کورترین گره هاست


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ  تو خیال کردی بری سیروان خسروی، دانلود آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های سیروان خسروی، متن ترانه های سیروان خسروی، تکست آهنگ های سیروان خسروی، دانلود همه آهنگ های سیروان خسروی، دانلود آهنگ  تو خیال کردی بری، متن آهنگ  تو خیال کردی بری سیروان خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی