دانلود آهنگ بانوی من از محسن چاوشی
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بانوی من از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه بانوی من از آلبوم خودکشی ممنوع محسن چاوشی

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.42 مگابایت

پخش آنلاین

 

آکورد و متن آهنگ در ادامه مطلب

 

آکورد گیتار آهنگ بانوی من از محسن چاوشی (کلیک کنید)


"متن آهنگ بانوی من از محسن چاوشی"

آخر چی کار داری با آسمان آبی
بانوی من تو وقتی دریای غرق آبی
با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
مثل شراب ها نه بانوی من تو در من
سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی
با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
----------------------------------------
آخر چی کار داری با آسمان آبی
بانوی من تو وقتی دریای غرق آبی
با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
مثل شراب ها نه بانوی من تو در من
سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی
آن روزها چه بودی این روزها چه هستی
آن روزها درختی این روزها طنابی
مثل شراب ها نه بانوی من تو در من
سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی
با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی

 

Lyric By Pixmusic.ir

دانلود آهنگ بانوی من محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ بانوی من، متن آهنگ بانوی من محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی