دانلود آهنگ بخون امشب از محسن چاوشی
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بخون امشب از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه بخون امشب از آلبوم ژاکت محسن چاوشی

mohsen chavoshi jacket album mp3 download

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 13.8 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بخون امشب از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بخون امشب از محسن چاوشی"

 

 بخون امشب تا منم
بتونم گریه کنم
تا بتونم با تو
بخونم گریه کنم


میخوام آتیش بگیرم
داره سوزِ نی میاد
دلم از غصه پُره
اون که رفته کی میاد

نمی دونم که چی شد
چرا از من رنجید
جای این بی مهری
کاش منو می فهمید

مُردم از زخمایی که
خوردم از تنهایی
کمکم کن ای دوست
مُردم از تنهایی

واسه خاطر خدا
اونُ برگردون و
شاد کن خاطرِ این
دل سرگردونُ

نه دیگه به روم نیار
که چی اومد به سرم
نگو خاطرخواهی
چه گُلی زد به سرم

یا به لیلا برسون
این دل مجنونُ
یا مداوا کن این
درد بی درمونُ

مُردم از زخمایی که
خوردم از تنهایی
کمکم کن ای دوست
مُردم از تنهایی

واسه خاطر خدا
اونُ برگردون و
شاد کن خاطرِ این
دل سرگردونُ

من اسیرم تو فقط
لحظه ی مردن من
می تونی وا کنی این
یوغُ از گردن من

من اسیرم تو فقط
لحظه ی مردن من
می تونی وا کنی این
یوغُ از گردن من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بخون امشب محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ بخون امشب، متن آهنگ بخون امشب محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی