دانلود آهنگ غم و شادی از محسن چاوشی
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۵۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ غم و شادی از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

 

قطعه غم و شادی از آلبوم حریص محسن چاوشی

mohsen chavoshi Haris (greedy) album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.8 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ غم و شادی از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ غم و شادی از محسن چاوشی"

 

توی این خرابه ی متروکه
تو که نیستی همه چی مشکوکه
بی تو حتی به خودم مظنونم
تا ابد زندانیم ، زندونم
خسته از عکسای یادگاریم
حتی از عکس خودم فراری ام
بیا این خرابه رو شادش کن
دله غمگینمو شادش کن

این غم و شادی من، روح ابادی من
مثل برگشتن تو، روز ازادی من
با تو از من دوره ، وحشتو دلشوره
تو که نیستی خونه ، خونمون ویرونه

این غم و شادی من، روح ابادی من
مثل برگشتن تو، روز ازادی من
با تو از من دوره ، وحشتو دلشوره
تو که نیستی خونه ، خونمون ویرونه

من که از دوری تو دلتنگم
دست خالی با دلم میجنگم
نمیذارم به کسی نگاه کنه
خودشو هر کی جا کنه
نمیخوام که بیتو عاشق باشه
واسه ی من اینه ی دق باشه
بخت خوابیده رو بیدارش کن
بیا این زندونو ابادش کن

این غم و شادی من، روح ابادی من
مثل برگشتن تو، روز ازادی من
با تو از من دوره ، وحشتو دلشوره
تو که نیستی خونه ، خونمون ویرونه

این غم و شادی من، روح ابادی من
مثل برگشتن تو، روز ازادی من
با تو از من دوره ، وحشتو دلشوره
تو که نیستی خونه ، خونمون ویرونه 

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ غم و شادی محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ غم و شادی، متن آهنگ غم و شادی محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی