دانلود آهنگ قراضه چین از محسن چاوشی
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ قراضه چین از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه قراضه چین از آلبوم من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

mohsen chavoshi man khod an sizdaham album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.27 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ قراضه چین از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ قراضه چین از محسن چاوشی"

 

ای عاشقان ای عاشقان
آن کس که بیند روی او
شوریده گردد عقل او
آشفته گردد خوی او

معشوق را جویان شود
دکّان او ویران شود
بر رو و سر پویان شود
چون آب اندر جوی او


شاهان همه مسکین او
خوبان قراضه چین او
شیران زده دُم بر زمین
پیش سگان کوی او

این عشق شد مهمان من
زخمی بزد بر جان من
صد رحمت و صد آفرین
بر دست و بر بازوی او

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

شاهان همه مسکین او
خوبان قراضه چین او
شیران زده دم بر زمین
پیش سگان کوی او

این عشق شد مهمان من
زخمی بزد بر جان من
صد رحمت و صد آفرین
بر دست و بر بازوی او

جلوه گاه رخ او دیده ی من تنها نیست
ماه و خورشید همین آینه می ‌گردانند

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ قراضه چین محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ قراضه چین، متن آهنگ قراضه چین محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی