دانلود آهنگ حراج از محسن چاوشی
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ حراج از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه حراج از آلبوم ژاکت محسن چاوشی

mohsen chavoshi jacket album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 11.5 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ حراج از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ حراج از محسن چاوشی"

 

طعنه به طعنه میگن و
خسته نمیشن آدما
با اینهمه زخم زبون
مثل آتیشن آدما

عروسی تو با کیه
که من خبردار شدم
کی اومد و چی گفت که من
پیش چشات خوار شدم

روز عروسی تو و
عزا گرفتن منه
تو شادی و ببین که غم
چه جور دلم رو میشکنه

خیال نمی کرد دلم
که بی خیال من بشی
اما تو بی خیالی و
محال مال من بشی

منتظرم نموندی
تو ازدواج کردی
آتیش زدی به هستیم
عشقُ حراج کردی

مُرده ی خنده هاتُ
به خاک غم سپردی
رفتی و این قمارُ
از من ساده بردی

روا نبود که این جوری
از دل تو جا بمونم
روا نبود با این همه
تنهایی تنها بمونم

حیف دلم که پیش تو
موند و به هیشکی دل نبست
حیف دل صبور من
که عاشقت بوده و هست

روا نبود که این جوری
از دل تو جا بمونم
روا نبود با این همه
تنهایی تنها بمونم

حیف دلم که پیش تو
موند و به هیشکی دل نبست
حیف دل صبور من
که عاشقت بوده و هست

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ حراج محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ حراج، متن آهنگ حراج محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی