دانلود آهنگ کلاف زندگی از محسن چاوشی
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۰۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ کلاف زندگی از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه کلاف زندگی از آلبوم خودکشی ممنوع محسن چاوشی

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.9 مگابایت

پخش آنلاین

 

آکورد و متن آهنگ در ادامه مطلب

 

آکورد آهنگ کلاف زندگی از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ کلاف زندگی از محسن چاوشی"

 

کلاف سر در گم زندگیمو میشکافم
به عشق تو اونو دوباره از نو می بافم
حتی اگه این خونه زندون بشه میخندم
زندگیم از دست تو داغون بشه میخندم
میگذره این دلخوریا می گذره
عمر تو و من به خدا می گذره
اون که به ویرونی این خونه زد من بودم
زلف پریشون تو رو شونه زد من بودم
به فکر من باش که کسی رو جز تو ندارم
حوصله ی این همه تنهایی رو ندارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

دانلود آهنگ کلاف زندگی محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ کلاف زندگی، متن آهنگ کلاف زندگی محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی