دانلود آهنگ خواب از محسن چاوشی
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خواب از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه خواب از آلبوم پاروی بی قایق محسن چاوشی

mohsen chavoshi Paroye Bi Ghayegh album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.09 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خواب از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خواب از محسن چاوشی"

 

لبخند زدو دستامو گرفت اما تویه خواب
فردا نشده بیدار شدم بیدار خراب
عکسش از رویه میز باز از رویه قاب بیرون اومدو
دستامو گرفت باهم دوباره رفتیم تویه قاب
ترسیدم اگه بیدار بشم خوابم بپره
گفتم نکنه اصلا رویه میز خوابم نبره
تنها رویه تخت تنها تویه خواب با اون تویه قاب
چشماشو که بست قاب از رویه میز افتادو شکست
حالا یه نفر این خواب منو تعبیر
تا ساعتای بیخوابیه من تغییر کنه
بارون میومد پس داد زدم من پشت درم
خمیازه ی باد آهسته گذشت از پشت سرم
در وا نشده بیدار شدم بارون میومد
گفتم نکنه فردا شده و من بیخبرم
بارون میومد پس داد زدم پشت دره
بیدار شدی گفتی نکنه خوابم نبره
سیل از تویه قاب اومد تو اتاق در وا شده بود
ما غرق شدیم از بس که اتاق دریا شده بود

حالا یه نفر این خواب منو تعبیر
تا ساعتای بیخوابیه من تغییر کنه

تغییر کنه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خواب محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ خواب، متن آهنگ خواب محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی