دانلود آهنگ خوان هفتصد از محسن چاوشی
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خوان هفتصد از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه خوان هفتصد از آلبوم پرچم سفید محسن چاوشی

mohsen chavoshi White Flag album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.62 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خوان هفتصد از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خوان هفتصد از محسن چاوشی"

 

این حریف خسته رو
خسته تر نکن دیگه
این درای بسته رو
بسته تر نکن دیگه


این همه سنگ نباش
این همه سخت نگیر
واسه ی عشق بمون
واسه ی عشق بمیر

من باید چکار کنم
منو باورت بشه
که یه کم تحمل و
عاشقی سرت بشه

این چه راه و رسمیه
این چه امتحانیه
خوان هفتصدم گذشت
این چه هفت خوانیه

چشمات نمی بینن
پاهات نمی مونن
دستات نمی گیرن
این دست بی تابُ

با من نمی خندی
با من نمی خونی
قابل نمی دونی
این چشم بی خوابُ

من باید چکار کنم
منو باورت بشه
که یه کم تحمل و
عاشقی سرت بشه

این چه راه و رسمیه
این چه امتحانیه
خوان هفتصدم گذشت
این چه هفت خوانیه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خوان هفتصد محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ خوان هفتصد، متن آهنگ خوان هفتصد محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی