دانلود رمیکس آهنگ من با تو خوشم از محسن چاوشی
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود رمیکس آهنگ من با تو خوشم از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

رمیکس قطعه من با تو خوشم از آلبوم سنتوری محسن چاوشی

mohsen chavoshi Santori album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.3 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ  من با تو خوشم  از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ  من با تو خوشم  از محسن چاوشی"

 

چه خوبه همیشه ما با هم باشیم
من و تو دشمن درد و غم باشیم
چه خوبه دلامون از امید پُره
غم داره از من و تو دل می بُره

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

چه خوبه همیشه ما با هم باشیم
من و تو دشمن درد و غم باشیم
چه خوبه دلامون از امید پُره
غم داره از من و تو دل می بُره

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

چه خوبه همیشه ما با هم باشیم
من و تو دشمن درد و غم باشیم
چه خوبه دلامون از امید پُره
غم داره از من و تو دل می بُره

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

من با تو خوشم
تو خوشی با دل من
از دست من و تو
غصه ها خسته میشن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ  من با تو خوشم  محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ  من با تو خوشم ، متن آهنگ  من با تو خوشم  محسن چاوشی

متن آهنگ، تکست آهنگ، متن ترانه، شعر آهنگ، مرجع متن آهنگ، بانک متن آهنگ، متن همه ترانه ها، متن شعر آهنگ، تکست موزیک، تکست، متن، متن آهنگ ایرانی، متن آهنگ خارجی، دانلود آهنگ، پخش آنلاین آهنگ، متن ترانه ها، متن آهنگ من با تو خوشم، تکست آهنگ من با تو خوشم، متن ترانه من با تو خوشم از محسن چاوشی، متن من با تو خوشم محسن چاوشی، لایریک آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی، آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی