دانلود آهنگ پروانه ها از محسن چاوشی
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ پروانه ها از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

 

قطعه پروانه ها از آلبوم حریص محسن چاوشی

mohsen chavoshi Haris (greedy) album mp3 download

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.5 مگابایت

 

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

آکورد گیتار آهنگ پروانه ها از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ پروانه ها از محسن چاوشی"

 

شال و کلان کن آسمون خیسه
چترتوا واکن گریه بارونه
حال و هوای برگ ریزون چشمامو
پاییزم نمیدونه
پروانه ها وقتی که می سوختن
تقدیرتو دوختن به تقدیرم
هر وخ دلت می گیره می سوزم
هر وخ دلت می سوزه می میرم
خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم
دوس داشتنت خوبه خیلی دوست دارم
محبوب من چشمات به من میگن
روز جدایی خیلی نزدیکه
می ری نمی دونی که دور از تو
دنیام چقد غمگین و تاریکه
دنیای من تاریک و غمگینه
بار جدایی خیلی سنگینه
هر کس که از حالم خبر داره
از شونه هام این بارو برداره

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ پروانه ها محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ پروانه ها، متن آهنگ پروانه ها محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی